منتديات دقه قلب

Love

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

lorans - 273
 
Admin - 270
 
AsOoLMoOoT - 245
 
Nour - 213
 
Magic - 19
 
مستر تربو - 16
 
egy knight - 14
 
pop - 9
 
DonV2 - 8
 
shata - 5
 

هذا الكن مخصص لأى اعلان من الأداره للأعضاء

    فوائد التدخين

    شاطر
    avatar
    Nour
    مشرفه
     مشرفه

    عدد المساهمات : 213
    نقاط : 316
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 28

    فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف Nour في الأحد يناير 10, 2010 12:22 pm

    ان المدخن لا يصاب بالشيخوخه

    لانه يموت وهوة فى شبابه
    يتعرف دائما على اصدقاء جدد
    لانه كل يوم عند طبيب جديد
    لايدخل اللصوص الى بيته
    لانه يسعل طوال الليل
    لا يزوره الناس والاقرباء كثيرا
    لان رائحته كريهه ومقززة


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Admin
    ADMIN
    ADMIN

    عدد المساهمات : 270
    نقاط : 1556
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 30
    الموقع : http://detalb.yoo7.com

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف Admin في الإثنين يناير 11, 2010 5:16 pm

    Evil or Very Mad انتى كده دبور وزن على خراب عشه Evil or Very Mad



    نداء اللى كل محبى النيكوتين ....


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    DonV2
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 8
    نقاط : 14
    تاريخ التسجيل : 19/12/2009

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف DonV2 في الثلاثاء يناير 12, 2010 4:18 am

    انا هرد على الكلام دا بحاجه واحده بس Evil or Very Mad
    بجمله فى اغنيه لكوكب الشرق

    ياللى ظلمتوا التدخين وقلتوا عليه..و قلتوا و عدتوا عليه مش عارف اييييييه
    العيب فيكوا ..يافسجايركوا Shocked

    لو لم اكن مدخنا لوددت ان اكون مدخنا شرها
    الموضوع دا اسرائليات و فتنه كبيره يا ادمن خالد و بطالب بحذف الموضوع ..مش عايزين الشباب الصغير يفقد ثقته فى التدخين

    دا حتى كلمة ادمنAdmin جايه من ادمان السجاير المغذيه الجميله king


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Admin
    ADMIN
    ADMIN

    عدد المساهمات : 270
    نقاط : 1556
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 30
    الموقع : http://detalb.yoo7.com

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف Admin في الثلاثاء يناير 12, 2010 12:32 pm

    هههههههههههههههههههههههههههه

    وبعد رد عاشق النيكوتين الاول فى العالم العربى ... عاوزين رأى بقيت الاعضاء فى التدخين ده .. ونشوف ايه الحكايه دى


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Nour
    مشرفه
     مشرفه

    عدد المساهمات : 213
    نقاط : 316
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 28

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف Nour في الخميس يناير 14, 2010 1:20 pm

    طب وانا قلت حاجه يا جماعه العنوان اسمه

    فوائد التدخين مش حاجه تانيه


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    AsOoLMoOoT
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 245
    نقاط : 347
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 39

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف AsOoLMoOoT في الجمعة يناير 15, 2010 5:51 am

    بسم الله الرحمن الرحيم


    من مكانى هذا وفى ظل تلك الظروف التى جعلت كل من هب ودب ان يقول ما يشاء من الفتن والاسرائليات لجعل بعض الناس تتأثر وتفقد الثقه فى كل ما هو بديل مما يجعلهم بلا هدف وضائعون

    اما بعد


    النسوان بيقولوا كده علشان احنا رجاله ووقفنا وقفت رجاله ثم ان هما متغاظين علشان احنا بنشرب سجاير وهما اخرهم تشكليز او لبان فصوص


    واود ان اشكر كل من ساهم للارتقاء بالتدخين فى مصر وعلى رأى المثل (( قوليلى ايه يا سجارتى قوليلى ايه حكايتى مش هى دى سيجارتى الأخيره فى علبتى )


    _________________
    [/img][url][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    lorans
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 273
    نقاط : 375
    تاريخ التسجيل : 21/12/2009

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف lorans في السبت يناير 16, 2010 2:50 pm

    فوائد السيجارة

    يضبط المزاج.
    يزيد الانتباه ويحسن الأداء.
    يساعد علي التعلم وتقوية الذاكرة.
    يسيطر علي الغضب والتوتر.
    يخفف من الإحساس بالألم.
    يمكن الإنسان من السيطرة علي النفس والتصرفات.
    يكسب النشاط والحيوية.
    ينقص الوزن دون معاناة استخدام نظام غذائي خاص.
    الشعور بالمتعة والسعادة، يقلل من التوتر، ويزيد من قدرتك علي الإسترخاء وزيادة التنبيه.
    avatar
    Nour
    مشرفه
     مشرفه

    عدد المساهمات : 213
    نقاط : 316
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 28

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف Nour في الأحد يناير 17, 2010 1:40 pm

    بجد يا لورانس انت شجعتنى والله


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    lorans
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 273
    نقاط : 375
    تاريخ التسجيل : 21/12/2009

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف lorans في الأربعاء يناير 20, 2010 12:24 pm

    شدي حيلك وخالد معاكي وواحده واحده ربنا يعينك ونصيحه ابداي مره واحده بالكووووك(كليوباترا)
    avatar
    Nour
    مشرفه
     مشرفه

    عدد المساهمات : 213
    نقاط : 316
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 28

    رد: فوائد التدخين

    مُساهمة من طرف Nour في الأربعاء يناير 20, 2010 8:24 pm

    اوكيه


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين نوفمبر 20, 2017 7:52 am