منتديات دقه قلب

Love

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

lorans - 273
 
Admin - 270
 
AsOoLMoOoT - 245
 
Nour - 213
 
Magic - 19
 
مستر تربو - 16
 
egy knight - 14
 
pop - 9
 
DonV2 - 8
 
shata - 5
 

هذا الكن مخصص لأى اعلان من الأداره للأعضاء

    فوائد الزوجه النكديه

    شاطر
    avatar
    AsOoLMoOoT
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 245
    نقاط : 347
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 39

    فوائد الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف AsOoLMoOoT في الخميس ديسمبر 31, 2009 7:31 am



    من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

    فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:



    تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

    طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل



    تساعد الزوج على غض البصر لأنه سوف يكره صنف الحريم



    تساعد الزوج على صلة الرحم

    لأنه على طول هربان عند أمه

    تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه

    لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل

    وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

    فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل

    مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:

    "وراء كل رجل عظيم إمرأة"


    _________________
    [/img][url][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Nour
    مشرفه
     مشرفه

    عدد المساهمات : 213
    نقاط : 316
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 28

    رد: فوائد الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف Nour في الخميس ديسمبر 31, 2009 12:11 pm

    يا سلام والزوج النكدى اظن انه ملهوش فوائد خالص يحرق فى دمها وبس واحلى ما فى الموضوع حته غض البصر دى


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    AsOoLMoOoT
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 245
    نقاط : 347
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 39

    رد: فوائد الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف AsOoLMoOoT في الجمعة يناير 01, 2010 5:03 am

    ايه يا حاجه مالها حكاية غض النظر




    ثم ان انا مقلتلقيش متكتبيش للزوج النكدى




    وعلى العموم على رأى المثل




    يا رحمن ويا رحيم شوطه تاخد الحريم إن كيدهن عظيم آيه وذكرت فى القرآن



    مش كل الحريم طبعا


    _________________
    [/img][url][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Admin
    ADMIN
    ADMIN

    عدد المساهمات : 270
    نقاط : 1556
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 30
    الموقع : http://detalb.yoo7.com

    رد: فوائد الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف Admin في السبت يناير 02, 2010 7:14 am

    اانا مقتنع بالموضوع بتاعك يا عسول ... وانا اقول انا ناجح ليه .. دلوقتى عرفت


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    AsOoLMoOoT
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 245
    نقاط : 347
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 39

    رد: فوائد الزوجه النكديه

    مُساهمة من طرف AsOoLMoOoT في الأحد يناير 03, 2010 3:32 am

    ش
    It is up to professional ..... And to the gentlemen visitors into account differences in the bombing




    الامر متروك للمحترفين وعلى الساده الزائرين مراعاه فروق التفجير





    حاريقا >حاريقا حطى طوبه على طوبه خلى العركه منصوبه


    _________________
    [/img][url][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو الإثنين نوفمبر 20, 2017 7:47 am