منتديات دقه قلب

Love

أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى

lorans - 273
 
Admin - 270
 
AsOoLMoOoT - 245
 
Nour - 213
 
Magic - 19
 
مستر تربو - 16
 
egy knight - 14
 
pop - 9
 
DonV2 - 8
 
shata - 5
 

هذا الكن مخصص لأى اعلان من الأداره للأعضاء

    المرأه

    شاطر
    avatar
    lorans
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 273
    نقاط : 375
    تاريخ التسجيل : 21/12/2009

    المرأه

    مُساهمة من طرف lorans في الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 9:36 am

    المرأه :

    1.إذا تجادلت معها قالت عنك :

    عنيد

    2.وإذا جلست صامت قالت انك :

    كئيب
    3.إذا لم تحبها تحاول أن :
    تمتلكك
    4.وإذا أحببتها سوف :
    تتركك
    5.إذا أخبرتها عن مشاكلك قالت عنك :
    مزعج
    6.وإذا لم تخبرها تقول :
    انك لا تثق بها
    7.و إذا لم تفي بوعدك تقول انك :
    مراوغ
    8.أما إذا أخلفت هى وعدها فحجتها :
    أنها كانت مضطره لذلك
    9.إذا نجحت في عملك تقول أنه :
    الحظ
    10.وإذا نجحت هى فتقول أن السبب :
    ذكاؤها
    11.إذا جرحتها فأنت :
    قاسى
    12.وإذا جرحتك فأنت :
    حساس جدا


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    Nour
    مشرفه
     مشرفه

    عدد المساهمات : 213
    نقاط : 316
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 28

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف Nour في الثلاثاء ديسمبر 29, 2009 4:52 pm

    المساله دى نسبيه يا لورانس اعتقد ان فى ستات مش كده مع انى انا بعترف انا ممكن اكون كده شويه


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Admin
    ADMIN
    ADMIN

    عدد المساهمات : 270
    نقاط : 1556
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 30
    الموقع : http://detalb.yoo7.com

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف Admin في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 6:16 am

    حسبى الله ونعم الوكيل .. منه له .. منه له


    مشكور يا لورنس على الموضوع الجامد جدااااااااا


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    lorans
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 273
    نقاط : 375
    تاريخ التسجيل : 21/12/2009

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف lorans في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 9:08 am

    اخخخخخخخخخخخ
    عامله فيك ايه يا واااااد يخرب بيت التييييييييت
    avatar
    Admin
    ADMIN
    ADMIN

    عدد المساهمات : 270
    نقاط : 1556
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 30
    الموقع : http://detalb.yoo7.com

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف Admin في الأربعاء ديسمبر 30, 2009 11:03 pm

    احم احم .. حبقى اقولك بينى وبينك


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    AsOoLMoOoT
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 245
    نقاط : 347
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 38

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف AsOoLMoOoT في الخميس ديسمبر 31, 2009 7:50 am

    متخفش يا واد يا خالد >>> فيه قانون جديد وهيلموا الكعب العالى



    رجالة اخر زمن


    _________________
    [/img][url][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    Nour
    مشرفه
     مشرفه

    عدد المساهمات : 213
    نقاط : 316
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 28

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف Nour في الخميس ديسمبر 31, 2009 11:39 am

    لا والله يابرىء انا برضه يا خالد ماشى طب هوريك بقى


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    AsOoLMoOoT
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 245
    نقاط : 347
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 38

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف AsOoLMoOoT في الجمعة يناير 01, 2010 5:39 am

    ايه ده يا خالد لاء كده هنخسر بعض وانا كنت بقول عليك رزين وعاقل كده .. كده برده تصغرنى قدام ابلتك نور

    اعمل فيك ايه بلا روح صالحها وبوس دماغها



    قلت دماغها انت ما هتصدق .. رايح جرى



    بصى بقى يا نور يا بنتى اى حاجه الواد الخلبوص ده يزعلك فيها قوليلى وانا اجيبلك حقك



    اتأسف يا ولد


    _________________
    [/img][url][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    avatar
    lorans
    المراقب العام
    المراقب العام

    عدد المساهمات : 273
    نقاط : 375
    تاريخ التسجيل : 21/12/2009

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف lorans في السبت يناير 02, 2010 8:14 am

    متسكتش على حقك يا خالد
    انت الراجل وهي الست
    وعلى راي المثل الراجل راجل والست ست
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
    Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil


    _________________
    [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
    avatar
    AsOoLMoOoT
    مشرف
     مشرف

    عدد المساهمات : 245
    نقاط : 347
    تاريخ التسجيل : 18/12/2009
    العمر : 38

    رد: المرأه

    مُساهمة من طرف AsOoLMoOoT في الأحد يناير 03, 2010 3:16 am

    اعوذ بالله من الخبث والخبائث


    _________________
    [/img][url][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت نوفمبر 18, 2017 12:04 pm